pátek 4. prosince 2009

Jen krátce

Vlezly jsme na váhu. Já jsem měla spíš chuť stát tam s páskou přes oči, co by ale člověk neudělal pro pejska. Beebee je skoro 5 a půl měsíce a jestli nám to dobře váží, tak má 16 kg./ Je to na obyč váze, protože na tu elektronickou tak dlouho šahala tlapkou, až vybila baterky./Kromě toho, že vybíjí váhu, je taky pěkná zlodějka. Nic nezničí, ale jak se chvilku nehlídá už někam prchá s bačkorou v tlamě. Občas mám problém složit pantofle do páru a momentálně mi chybí u 3 párů po pantofli.Protože je mezi nimi i moje kožená, oblíbená přezůvka do práce, hledala jsem opravdu důkladně, ale nikde nejsou k nalezení. Teď, když na zahradě byli tesaři, tak tam Beebee vůbec nesměla, protože by se se svými volně loženými nástroji po Beebině zásahu už asi neshledali.

Žádné komentáře:

Okomentovat