neděle 27. února 2011

Agility

Dnes jsme po delší době byly ráno ta tréninku agility a musím říct, že nás to obě hrozně bavilo. Milí lidičky, kamarádští pejsci a Bibče to bezvadně pálilo a skákalo. Byly jsme pochváleny, že jsme se od minule zase zlepšily. Tak mám radost z dobře vykonané práce. Akorát já bych asi měla jíst něco na paměť, protože zapamatovat si trasu je někdy nad mé síly a rozhodně v naší dvojici jsem ten slabší článek já.
Teď jsem se přihlásila na naše první začátečnické závody do Loun 14.5. To je den před naším Rakovnickým hopsáním a máme to všichni tak trošku dobrovolně povinně, protože oni druhý den přijedou na oplátku k nám. V Lounech se to celé koná na podporu útulku a kromě drobného poplatku jsou vstupným i granulky a další potřebné věci pro psy a kočky.
U nás už je prý přihlášeno 26 pejsků, tak kdo máte v úmyslu přijet, včas se přihlašte.

3 komentáře:

  1. Ivo,
    jo jo trénink od tréninku se zlepšujete a tak si říkám nemáte jít už do pokročilých?:-).Vkládám do vás naděje a doufám, že zazáříte jak v Lounech tak na našem domovském cvičáku.
    Romana a Chunky
    www.happychunky.wz.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký nápad, ale protože nemáme vůbec žádné závodní zkušenosti a výkony značné kolísavé, na nějaké záření není ani pomyšlení.Proboha, hlavně abych to tomu psovi moc nekazila-).

    OdpovědětVymazat
  3. no to mu zkazíš v každém případě, z 99% za to může pán a já to Chunky kazím pořád:-)

    OdpovědětVymazat