sobota 10. listopadu 2012

Zkouška ZPU1

Konečně nastal den naší plánované zkoušky. Organizátoři se chytře rozhodli začít až v 9 hodin, tak jsme z Rakovníka do Nového Strašecí vyjely po 8. Na stopu jsme jeli do křivoklátských lesů. Louka byla pěkná, trochu zoraná prasaty, ale pan rozhodčí dělal stopy tak, aby se nejhoršímu vyhly. Beebee vyšla pěkně pozorně a šla moc hezky až k prvnímu předmětu, ke kterému čuchla a klidně pokračovala dál. Lom udělala dobře, ale pak trochu sešla. Čuchala dál a stopu našla až k poslednímu předmětu, který opět přešla-) Dostaly jsme deset bodů a jsem za ně ráda.
ZPU1 jsme dělali 4, ale celkem nás na zkouškách bylo 17. Nejdříve začala poslušnost ZOP a potom jsme jako 4 šly my. Po nás ještě jedna ZPU2.
Přivolání - pes odběhl dost daleko, ale pan rozhodčí jaksi nepospíchal s povelem, takže se pes zase vrátil a musel být odeslán znovu - to už v povzdálí zůstala stát, jak jsme trénovaly nouzovou situaci - 8
Ovladatelnost bez vodítka - ta chůze u nohy se zdála pejskovi dlouhá, tak si ji po pár obratech rozhodl zpestřit a poskakoval, jestli třeba nehodím míček- to stále při chůzi u nohy - takže 8
Sedni, lehni vstaň jsme sice trénovaly v různém pořadí, ale vždy tak 4 povely - první 4 dobře při pátém a opakovaném povelu vstaň- nee- 8
Štěkání pěkné akorát, když už měla sedět u nohy, tak si na mě ještě štěkla-) -9
Na aport jsem měla vzít velkou činku, ale zdálo se mi, že se pod ní moc prohýbá, tak jsme trénovaly s menší, ale často ji blbě uchopila, ne uprostřed. To udělala i teď- asi 2x jí upadla a pak si mi lehla před nohy, sedla až na povel a odevzdala-5
Skok vysoký, šplhem a dokonce i moje obávané odložení -10
Takže základní část celkem 78 bodů.
Ovladatelnost ve skupině bez vodítka-9
Odložení ve skupině -10
Sedni, lehni vstaň ve skupině v podstatě stejné jako před tím, asi  ještě horší -7
Chůze po nepříjemném terénu -10
Lhostejnost vůči nárazovému zvuku -10
Takže skupina- 46 bodů
Celkem 125 bodů, což je hodnocení dobře.
Je fajn, že zkoušku máme, sice "jen " za dobře, ale zase jsem spokojená, že výkon byl v podstatě vyrovnaný a pouze aport a stopy byly za půl. Takže fajn a budeme se učit nosit větší činku a zalehávat stopy. Ona v tom stopařském drajvu prostě hrozně spěchá dopředu.


Žádné komentáře:

Okomentovat