neděle 10. února 2013

Trénink

Dnes to vypadalo na problémy v komunikaci. Nejdřív se zdálo, že je moc zima a nikam nepůjdeme, ale teploty se tak místně lišily, že my, co jsme měli kolem -5C, jsme dorazili. Trenér Franta se také přišel kouknout, jestli na cvičáku přece jen někdo není... a tak jsme měli trénink nejdřív ve třech a potom ve čtyřech. Sluníčko svítilo a prý bylo -8C.
Vyndali jsme slalom a tunely. Musím říct, asi po 1,5 hodině jsem už vzdala a svedla to na psa, že už ho to přestává bavit. Ne, že by to byla lež, ale už jsem prostě měla naběháno, protože díky malému počtu jsme běhaly moooooc krát. Jak moc jsem se dnes uběhala, jsem zjistila odpoledne, protože jsem opravdu ten ranní trénink cítila v nohách. Holt je potřeba zase začít tělíčko zvykat rychlejšímu pohybu.

Žádné komentáře:

Okomentovat