pondělí 8. dubna 2013

Zdraví

Další fáze zdravotních problémů Beebee se vyhrotil včera k ránu. Hodně jsem ji hlídala, ale asi někde musela něco najít. Už v sobotu se nám zdála klidnější, než obvykle a k ránu pak začala zvracet nenatrávené jídlo a měla průjem. Během dopoledne se mi zdálo, že průjem červená a posledních několik mě vyděsilo, protože z Beebee stříkala opravdu krvavá voda. Už před tím jsem volala panu veterináři a domluvili jsme se, že večer přijdu do ordinace. Váha v ordinaci ukázala pouhých 13kg a na Beebee bylo vidět, že jí opravdu není dobře. Dostala asi 3 injekce a před odchodem ještě na podlaze předvedla, to co jsem popisovala. Byla jsem ráda, že to pan doktor viděl. Řekl, že je to ze střeva a dostala další injekci proti krvácivosti. Doma už průjem neměla ani nezvracela, ale nepila, tak jsem jí chodila v noci dávat do tlamy vodu po lžících. Také ještě dostala vypít něco, co v ordinaci měla jako injekci. Ráno jsem panu doktorovi mohla napsat, že situace je lepší, protože Beebee s chutí žere. Jinak celý den polehává a ve středu jdeme na další injekci. Moc doufám, že léčba antibiotiky už vybije ten problém ve střevech a obnoví probiotiky floru. Moc doufám, že už bude jen pěkně přibírat a bude zdravá, holka moje.

Žádné komentáře:

Okomentovat