neděle 30. listopadu 2014

Zkouška BH

Po dlouhém váhání jsem se rozhodla jít na zkoušku BH, protože jsem si řekla, že není na co čekat, podzim je lepší než jaro a zkouška je od slova zkusit. Šly jsme jako první a pan rozhodčí Nedvěd, měl ostříží oko. I když jsem s Bíbou před tím pobíhala po place, těch prvních padesát kroků stejně ryla čumákem v trávě. Alespoň stačila mému tempu, ovšem obrat měl velký oblouk, protože ona když se slečna nedívá, tak to pak těžko trefí. Změna rytmu chůze a povel k noze situaci zlepšil a pejsek začal vykračovat docela slušně. Chůze bez vodítka mi přišla úplně pohodová, byl oční kontakt, takže mě docela překvapilo, že s vodítkem 11 bodů a bez vodítka jen 12. Škoda, že jsme se nestihly natočit, protože jsme šly s kamarádkou hned za sebou. Určitě by to bylo hrozně zajímavé pokoukání. Odložení do sedu, super, plný počet a při lehu se pes hned nesložil, takže jsem dala druhý povel- dostala 8 bodů, přivolání bylo v pohodě. Na odložení se Bíbě líbilo, ležela v pohodě a celou tu dlouhou dobu, vydržela, takže celkem jsme získaly 51 bodů a obstály jsme. Ostatní cviky už byly bez problémů a Bíba dokonce ani neštěkala na psa. Jednak to byla Cira a jednak, když holt mě nemá za zadkem, tak už nedělá machra.  

Žádné komentáře:

Okomentovat