sobota 1. května 2010

Mezinárodní výstava psů


Psí krása, Berrinka a Arísek




Dnes jsem si udělala radost a sama jsem vyrazila do Prahy na výstavu psů. Potkali jsme se tam s kamarády, kteří dříve byli na jízdárně ve Slabcích a už to bude skoro rok, co se odstěhovali k Ustí. Moc ráda jsem je zase viděla a držela jsem palce ridgebackovi Arískovi a snažila se něco málo nafotit. Také jsem Bíbišce nafotila, jak soutěží její maminka Berrinka. Moc ráda jsem se zase po týdnu potkala s naší "chovatelskou rodinkou"- tímto je všechny ještě jednou zdravím. Možná, že než se uskuteční naše plánovaná společná procházka po Tyterském potoce, stihnu se vymáchat ještě někde jinde a bude další trasa.



Prošla jsem si haly, s údivem zjistila, že opravdu platí, že se páníček podobá svému pejskovi. Takových dvojic jsem tam potkala několik. Skoda /nejde mi napsat háček/, že jsem se je neodvážila vyfotit.



Zakoupila jsem látkovou skládací misku na pití. Honza jí v kuchyni začal zkoušet na Beebee. Naplnil ji pěkně plnou vodou, pak se zeptal, jestli ji má držet nebo položit na zem. Já řekla, že radši držet, načež on ji samozřejmě položil na zem. No a Bíbiška přišla, chytla misku do zubů a párkrát s ní zamávala ze strany do strany. A už jsme zase v kuchyni plavali jako zamlada, když si Beebee hrabala celý obsah misky pod břicho.

Žádné komentáře:

Okomentovat