úterý 13. července 2010

V lese

Opět bylo to hrozné horko. Beebee má na zahradě vaničku s vodou, které se ale obloukem vyhne a postaví se do ní, jen když ji hodně přesvěčuji. Pro míček do bazénku skočí, ale žádné radostné cachtání se nekoná. Až po sedmé hodině jsme vyrazili do lesa, ale bylo tam stále dost horko. Beebee si asi něco píchla do tlapky. Protože se jí nikdy nic podobného nestalo, byla dost ve stresu, lehla si a nechtěla se hnout. Po prohlídce tlapky jsem nic nenašla, buď to vypadlo a nebo je to hluboko. Po delší době šel s námi také můj muž, tak si tu procházku hned hezky užil. Chvíli Beebee nesl on, chvíli já. Pak jsem rozhodla, že to znovu zkusíme rozchodit. Beebee se naučila nožku odlehčovat a šla sama. Postupně se zdálo, že už skoro nekulhá. Došli jsme až domů, nožku jsem umyla, ale stejně tam nic nevidím i když mi jí Beebee stále s velmi trpícím výrazem podává. Tak doufám, že z toho nic nebude a zítra už to bude lepší.

Žádné komentáře:

Okomentovat