pátek 16. července 2010

Koupání

Dnes jsme se zase byli koupat v rybníku. Hned jak jsme vylezli z auta, čekalo nás překvápko. Po cestě proti nám šel choďák s paničkou. Hned jsem se začala vyptávat, protože to není u nás časté setkání. Zase jsem ale nechtěla být moc vlezlá, takže informace mám jen částečné. Paní bydlí v Praze a u nás v Přílepích mají chalupu. Pokud se nepletu, tak pejsek se jmenuje Aron, jsou mu čtyři roky a není chovný, protože mu nenarostly dva zoubky. Paní bydlí v Praze někde blízko části Šeberov a pejsek je z nějaké chovné stanice směrem z Prahy na Benešov. Paní nebyla moc konkrétní a mně bylo hloupé vyzvídat podrobněji, i když mě to samozřejmě zajímá. Pes byl pěkný, dobře zbarvený, spíše drobnější.
Beebee zase pobíhala ve vodě podél břehu a na centimetry přesně si hlídala hloubku, aby neporušila svoji pomyslnou hranici. Tak jsme se nakonec rozhodli a poponesli jsme ji do hlouky. Krásně doplavala ke břehu. Ne, že by se tam od té chvíle nadšeně drala sama, ale žádná scéna nebyla a do vody lezla dál. Tak až jí dojde, že to umí, snad už začne plavat sama od sebe.

Žádné komentáře:

Okomentovat