neděle 14. listopadu 2010

Krásný den




Počasí si to rozmyslelo a rozhodlo se, že nám ještě připomene, jaké to bylo v létě. Říkala jsem, že není možné, aby nastal takový obrat v tak krátkém čase. Poté, co čtvrteční noční tlaková níže dostala dokonce ženské jméno a mně začaly rychle ubývat prášky na hlavu, musela jsem uznat, že meterologové budou mít asi pravdu a žene se něco převratného.


Přišel opravdu krásný letní den, který si určitě všichni náležitě užili.


My jsme měli od tří cvičení agility a blbli jsme až do tmy a kolem procházely a projížděly do lesa mraky lidí. Byl tam provoz jak na Václaváku. Vzala jsem foťák, ale v pohybu fotky nic moc. Po doběhnutí jsem byla vždycky uplně vyřízená. Oni to staví čím dál tím delší, nebo co?


Myslela jsem, že Bíba bude stejně zničená jako já, když mezi tím ještě běhala za míčky a na závěr udělali velkou psí honičku, ale pořád mi tu cábruje a nechce si lehnout a chrnět.

2 komentáře:

  1. No, moc jich není. Dvě jsou přímo v textu a zbytek ve fotogalerii.

    OdpovědětVymazat