neděle 31. října 2010

Klubové závody



Byla to další dobrá zkouška. Měla jsem lepší pocit, než minule. Pan rozhodčí dělá opravdu rozhodčího a hlavně mohly jsme se na různé nejasnosti ještě potom zeptat. Získaly jsme 48 bodů a nejvyšší bodovou ztrátu jsem způsobila já sama.Tak pěkně postupně:


1/ přivolání 9 za šikmé posazení- moje chyba, zapomněla jsem se nasměrovat čelem ke psovi



2/ovladatelnost na vodítku 7- Beebee mě vždy ze začátku, což je právě když se to hodnotí, předbíhá a dělá to i problém při zahýbání vlevo
Beebee a Cira



3/sedni-lehni 8 dvakrát povel, protože jsem po sedni musela ještě syknout


4/odložení za pochodu vleže 9 - Bíbík ušla ještě asi délku jednoho psa než si milostivě lehla


5/Aport volný 5- tady byla ta moje chyba, protože po přivolání jsem jí sama aport hned vzala, což byla práce psovoda navíc/ no, bála jsem se, že buď míček upustí nebo ho nebude chtít dát, tak jsem to nevydržela/


A pozor ! 6/ odložení psa opět 10


Nebylo to tak hrozný, ještě lépe zmáknout aport, nebo netrojčit a počkat, co udělá pes a můžeme být přes 50.


Stejně asi počkám do jara, nejde mi ani tak o tu zkoušku, spíš aby pes spolehlivě uměl to, co má. Samozřejmě stejně se může stát, že to pokazíme a neprolezeme, ale alespoň budeme připraveny. Třeba se ještě trochu uklidní a mně se povede jí naučit šoupat zadek za sebe, místo přemetu přes hlavu při povelu vlevo k noze. Taky pan rozhodčí říkal, že je sice moc hezké vidět, jak to pejsek s radostí vykonává, ale tohle už je prý trochu moc s radostí -).


Ptal se, co jsme za rasu, jestli kříženec? Na chodského psa, jestli má papíry? Asi mu přišlo divné, že Cira je taky choďák a vypadá jinak-(.

Agility byly dvě dráhy. Prošly jsme vše docela rychle, ale nějaké trestné body jsme nasbíraly, protože jí to tak baví, že je někdy moc hrrr. Překážky skáče a nepodbíhá, takže moje spokojenost.

Do komentářů ke Karlštejnu jsem přidala odkaz na video od Marušky.

Žádné komentáře:

Okomentovat