neděle 6. března 2011

Začíná klubová liga

Aneb co jsme uměly lépe a už zase neumíme. Psala jsem minule, že když pocvičíme, budeme na padesát bodů. Zlatý oči. Věci se horší, místo aby se zlepšovaly. Beebee si začala na přivolání Ke mně sedat rovnou k noze. Cestou na cvičák jsme to několikrát zkusily a sedla si správně - při zkoušce samozřejmě rovnou k noze. Nevím, jestli by nebylo lepší přivolání K noze, ale dost mě předbíhala. A před tím to Ke mně dělala tak krásně, přesně a radostně....
V zimě začala upouštět tenisáky. Myslela jsem že jí vadí, jak se balí sněhem, tak jsem nasadila gumový míček na hru.Tenisák jsem nechala jen na aport. Je sucho a stejně ho nosí blbě, podstatně hůř než dřív. Při zkoušce ho vyplivla asi 2 metry ode mne a už ho nechtěla sebrat.
Dostaly jsme 46 bodů.
Na stopy jsme nešly, protože jsem byla jen asi dvakrát a ještě jsem neučila zalehávat. Obrany jsme vynechaly a dělat je nebudeme.

1 komentář:

  1. Ale holky, nikdo není dokonalý - a hlavní je přece užít si společně fajn činnost mezi prima partou, ne? Držím palečky a tiše závidím..u nás v okolí tu nic takového nemáme, a na dojíždění není čas :-(

    OdpovědětVymazat