sobota 26. března 2011

Frisbee

Snaha po úspěšném chytání frisbee mě donutila změnit pár věcí. Hlavně musím na vycházku chodit s batohem na zádech, abych měla talíř kam schovat. Dále už zase nosím láhev s vodou a potom různé druhy míčků a činku ve snaze naučit Beebee aport. Zatím marně.
Beebee talíř baví, ale když si má vybrat mezi frisbee a tenisákem, vyhrává tenisák. Při našem posledním házení to odnesla mikyna. Beebee ji zachytla zubem a udělala mi na rukávu pěknou krokvici. Dodatečně se mi vybarvila ještě modřina na předloktí. Vypadám, jak když mě doma tlučou.
Přišli jsme včera s Elvisem na cvičák, já vyndala láhev s vodou a nalila ji do obráceného frisbee. Oba se střídavě napili a pak jsem láhev dala do batohu a na trávu. Beebee běhala a chytala frisbee, ale potom najednou, místo aby běžela s talířem ke mně, minula mě a utíkala k batohu s vodou.Tam položila frisbee vedle batohu, sedla si a čekala až dojdu a do frisbee zase naliju další vodu. Koukaly jsme na ní dost vyjeveně.

Žádné komentáře:

Okomentovat