středa 14. září 2011

Očkování

Dnes jsme čekaly asi hodinu u veterináře, protože jsem se rozhodla dojít na očkování včas, aby to nebylo před závody. Říkali mi, že jedna rodina v Rakovníku bude mít chodského psa a dnes jsme měly v čekárně štěstí právě na ně. Bohužel jsme za chviličku šly do ordinace, tak jsem stihla pouze zjistit, že je to vrh K Krosandra, ale nějak jsem se nestihla zeptat na jméno.
Beebee váží jen 16,5 kg. V poslední době žere s chutí všechno kolem, jen ne granule a asi to vyběhá. Budem muset trošku něco přidat, granule tam nechává. Pak taky říkal, že má zvětšené vemínko a dopočítali jsme se, že by to opravdu mohla být falešná březost. Hárala koncem června. Veterinář jí sahal do tlamy a ukazoval, kde a jak mám seškrábat zubní kámen a Beebee držela jako oslík. Při vpichu injekce se jen koukla, co je a pak už jsme mazaly domů. Jo, taky jsem koupila tablety na odčervení. Už jsem dlouho neodčervovala a mám jí je dát za týden.
Teď jsem koukala, Beebee vloni v září vážila taky jen 16,5 kg, přes zimu pak měla 18kg, na jaře dokonce 19kg.

1 komentář:

  1. No já jsem strašně moc zvědavá na vážení Blekouše. Měl posledně horko-těžko skoro 20 kg. A protože u nás se žraní přeci jenom trochu polepšilo, tak tajně doufám...Dám pak vědět. P.S. granule se u nás nechytají. Misku má neustále k dispozici, ale... Já vařím rejži s masem (normálka z masny, snažím se kupovat když je levnější). K tomu často kuřecí křídla. No a ráno často misku mlíčka.Cca 1x týdně dávám pro udržení různorodosti konzervu, malá 400 g za cca 40 Kč. Jo. Leze to dost do peněz...ale co s anorektikem dělat??

    OdpovědětVymazat