neděle 1. září 2013

III. Maximův memoriál bez Beebee

Přátelé z agility jsou už v pořádání závodů téměř profíci. Píšu "oni", protože já jenom tak přicmrndávám.
Už jsem se docela těšila, že si po dlouhé pauze zaběhám, ale bohužel. Beebee měla zase průjem, tak jsme byly v pondělí u veterináře. Dostala entizol, hladovku a potom dietu. Zdá se, že se to už zlepšilo, ale protože i zhubla, měla  13,9kg, tak jsem jí nechala odpočívat. Na kontrolu jdeme po neděli. Domluvila jsem jí i vyčištění ouška, protože doma se k němu nemůžeme dostat, jaké dělá divy. Tak se obávám, že po tomhle zákroku už asi ta radost z návštěvy ordinace pomine.
Závody měly krásné počasí, výbornou kantýnu a moc šikovné soutěžící. Měli jsme rozdělené úkoly, takže já jsem hlásila kategorie S a pomáhala předávat ceny. V L začátečnících stáli na stupni vítězů dva choďáci.
Na 2. místě byla Ciruška Od Motyčínské skály a 1. byl Benji Temný Onyx. V součtech L začátečnících byla vítězem Cira. Ještě tam byl Apolo neboli Goro Z Boršova a tak je škoda, že Beebee nemohla, protože 4 chodští psi na závodech, to už je fajn-)

Žádné komentáře:

Okomentovat