pondělí 9. září 2013

Trénink agility

Trávení se srovnalo, tak jsme hned vyrazily na trénink. Ten půlrok neběhání se na mně fakt podepsal. Už zase funím a nemůžu na konci chytit dech. Už to bývalo lepší. Beebee to hrozně baví, když je uvázaná a ostatní běhají, dělá divy.To je odložení za ztížených podmínek. Na povel lehni vydrží tak 3 vteřiny a je zase na nohou.
Trošku nás dnes zlobily náběhy do slalomu. Málo jsem ji vytáhla vpřed a ona mi furt nabíhala za druhou tyčku. Musíme to zase potrénovat. Jinak slalom pěkný, nepotřebuje nijak zvlášť povzbuzovat a nevypadávala. Povedla se nám stejná chyba, jako ve Větřkovicích -druhý výběh ze stejného tunelu není houpačka, ale skočka....a byla houpačka.
Jsem jinak moc spokojená, Beebee si to fakt užívá, běhá s hroznou chutí. Mně to přijde, že běžím i rychle, ale to se mi jen zdá. Ale bylo to docela plynulé a i jsem si to docela pamatovala.
Takže super.

Žádné komentáře:

Okomentovat