pátek 11. září 2009

Beebee kousací

Tak pěkně rosteme. To bych nevěřila, že se packy můžou prodlužovat tak rychle. Už nejsme nemotorné štěňátko, které se pracně škrábe do schodů. Beebee se díky delším nožičkám prohání po zahradě jako blesk a už by uměla i vyskočit na postel, kdybychom ji tam nechali.Všude se nacpe nespustí nás z očí a všude za námi proleze. Stále moc pěkně reaguje na přivolání, pouze v jednom případě se nechce nechat chytit - když najde lejno. To je pro ní zřejmě lahůdka lahůdek a já jí ho tedy rukou z tlamy opravdu nevyndavám. Zato využívám toho, že se jí líbí proud vody z hadice, tak jí alespoň pořádně vystříkám tlamu.
Jako každé štěně Beebee má kousací chvilky. Myslím, že do toho nejde uplně natvrdo, protože to ani moc nebolí. Buď se jí snažím do tlamy narvat její vlastní hračku na kousání- třeba uzel, občas její vlastní packu a když už je opravdu tak rozjetá, že by se člověku pověsila na nohy, vystrčím ji na chvilku za dveře. Většinou se rychle uklidní.
Chodíme také na takové kraťounké procházky do blízkého lesíka. Nikdy jsem psa neměla, tak mě překvapilo, jak pěkně si mě Beebee celou procházku hlídá. Drží se stále pár kroků kolem mě a když je vpředu, stále se po mně otáčí a čeká, až ji dojdu. Kéž by jí to tak vydrželo, ale nedělám si iluze. Až si okolí pořádně prochodí a získá jistotu, už to bude asi horší.

1 komentář:

  1. Milí Brabcovi,
    ani nevíte, jak nás těší si číst ve Vašich stránkách a být tak aspoň touto cestou svědky dospívání "naší" - Vaší Beebee :-D
    Posíláme moc pozdravů, drbeme, hladíme - a těšíme se na další příspěvky.
    Trauškeovi a mamča Berča

    OdpovědětVymazat