středa 14. dubna 2010

Léto v Soběšíně

Po několika peripetiích s ubytováním, kdy jsem se tak dlouho připravovala, až bude zveřejněno přihlašování, až jsem to vlastně prošvihla, mě dnes potěšil pan správce, který někde ještě vyškrábl chatku pro dva. Před tím mě ubytoval v chatce Hanka a když jsem se ptala, jaké je rozložení pokojů, abych někomu nepřekážela, odpověděl mi, že překážet nebudu, protože ji mám sama pro sebe. To mě u chaty se čtyřmi dvoulůžkovými pokoji poněkud vyděsilo a rezervaci jsem zrušila. Vůbec by mi nevadilo se o chatu s někým dělit, ale také záleží, jak jsou rozmístěné pokoje a také by to musel zařídit on, protože já vlastně nikoho ani neznám. Nakonec všechno dobře dopadlo a mně se ulevilo, protože bych tam opravdu ráda jela a potkala ty všechny milé lidičky okolo choďáků. Také se tam zkusíme přihlásit na naši první výstavu. Kdysi před mnoha, mnoha lety, ještě na střední škole, jsem v Soběšíně byla na kurzu angličtiny a hrozně se mi tam líbilo, tak si myslím, že to bude bezva i teď.

Žádné komentáře:

Okomentovat