sobota 24. dubna 2010

Svod

Buba, Beebee, Blister
Asi šedesát choďáčků se dnes sešlo na svodu v Praze Bráníku. Musí říci, že tolik chodské radosti pohromadě jsem ještě neviděla. Psíci běhali, polehávali u svých páníčků, někteří byli na vodítku, ale všichni se chovali velmi slušně a přátelsky. Říkala jsem si, jaký by to byl kravál, kdyby se sešlo třeba šedesát jezevčíků /nic proti jezevčíkům/. Sešli jsme se s bratříčky Blistren

/ Badíkem/ a Bubou /Samem/. A nestačili jsme se divit, jak nám ti kluci vyrostli. Já jsem se vůbec nestačila divit, protože moje přesvědčení, že mám doma velkého psa, bylo značně otřeseno. Když jsem se rozhlédla kolem, zdáli se mi všichni větší než Beebee. A také byli všichni tmavší než Beebee. Až na jednu fenku, ale ta byla světlá ještě mnohem víc.

Nakonec jsme se nějak předvedly. Pro mě to byla stejně premiera, jako pro Beebee. Mám se co učit. Svod A2 /standart malý/ - ještě můžem v klidu poporůst

K2 /barva očí středně hnědé/ - máme tmavě čokoládově hnědé oči, možná to zkreslilo sluníčko

U9/10 /rozložení znaků- příliš rozšířené na hlavě,příliš rozšířené na hrudi/-svatá pravda, máme doma blondýnu

W2 /středně syté znaky/ - asi ano

Tak myslím, že jsme dopadli docela pěkně. S barvou jsme počítali a mám radost, že tam nejsou žádné výtky k postavě a zubům.

Žádné komentáře:

Okomentovat