úterý 17. srpna 2010

Fouká

Tak se nám ochladilo a začalo foukat. Zatímco já jsem docela zklamaná, protože jsem si konec prázdnin představovala teplejší, Beebee je naprosto ve svém živlu. Pejsek se probral z letní únavy horkých dnů a začal být podstatně aktivnější. Je to takové neřízené torpédo, které je k neutahání. Včera jsem musela odházet bezpočet míčků a klacíků, aby se Bibiš zklidnila natolik, že mě přestala u překážek chytat za ruku, dělat kotrmelce, skákat na hlavu a začala dělat, co se od ní čekalo. Dnes jsme se domíčkovaly a doklacíkovaly na cvičák, hodinu cvičily včechno možné a skákaly přes všechno možné. Potom jsme ještě šly na houby a Beebee asi 5km blbla v lese. Honila šišky, brodila louže prala se s Ginou a doma místo ležení lítala s míčkem v hubě.
Jestli se neoteplí, budu jí muset přivázat na záda batoh s cihlou nebo mě uštve-).

Žádné komentáře:

Okomentovat