neděle 8. srpna 2010

Soběšín 2


Sobota
Naše první výstava. Byla jsem zvědavá, jak to dopadne, když je Beebee tak světlá, ale nebyla jsem vůbec nervozní, protože mi to bylo úplně jedno. Byla to dobrá příležitost, zkusit výstavu, když už tam bydlím. Kdybych věděla, že tam bude kolem 130 psů a kromě úplných začátečníků, jako já i zkušení vystavovatelé, asi bych to vzdala už dopředu. Doma jsme zkoužely běhat kolečka na výstavním vodítku, ale nakonec jsem se neodhodlala ho Beebee dát. Bála jsem se tahání mezi ostatními psími slečnami. Nakonec problém nebyli choďáci, ale sluníčko, které pálilo a Beebee ho nesnáší a vždy se snaží schovat do stínu. Tak i v kruhu nechtěla stát a bylo jí horko. Zlatý obojek a karabina na vodítku. Pan Václavík se mi docela líbil, hlavně jak říkal o některých kulatějších psech " V dobré výživové kondici"- do teď nevím, jestli je to pochvala nebo ironie, ale asi to byla fakt pochvala. Měly jsme pěkný posudek, ale dostaly jsme VD - opravdu je Beebee hodně světlá. Na druhou stranu viděla jsem opačný extrém, kdy fena znaky neměla a byla výborná. Jak jsem četla na foru VD u pana rozhodčího bylo docela pěkné, protože byl dost přísný a dal i několikrát D.

Posudek: Čtrnáctiměsíční fena dobré výšky, hlava nese standartní chrup, pevný hřbet, pěkný hrudník, více rozšířené znaky.
Škoda, že v posudku není, že máme krásná krátká ouška.


A mimochodem, k ránu mi bylo chladno a Beebee asi taky, protože najednou šup a už se ke mně mačkala na mé posteli. Bylo to moc příjemné a když to není doma, tak to bylo už na celý pobyt povoleno. Vždy směla na mou postel jen na spaní, tak jak se zhaslo, hop a už se tulila.

Žádné komentáře:

Okomentovat