sobota 11. září 2010

3x1

Ráno jsem byla na cvičáku, kde se konala brigáda, protože se blíží období skládání zkoušek. Původně jsem myslela, že už budeme dělat, ale teď mi přijde, že stagnujeme. No, je to hlavně tou změnou rytmu na začátku roku. Než se to trochu zaběhne, máme ve výcviku rezervy.

Po návratu z odpolední vycházky jsem měla neodbytný dojem, že mám místo jednoho psa psy tři. Nechala jsem Beebee čekat venku před dveřmi do sklepa, zavřela jsem za sebou dveře a došla se přezout do místnosti s kotlem, která má okenko na druhou stranu domu. Dojdu tam a okénkem na mě z venku kouká Beebee. Zula jsem se a přešla do prádelny, která má okénko na druhou stranu než kotelna, abych vyndala prádlo z pračky. A okénkem na mě kouká...Beebee.
Vezmu koš s prádlema jdu garáží ven, otevřu dveře a tam před garáží vzorně sedí a čeká ...Beebee. Není to k zbláznění?

Žádné komentáře:

Okomentovat