úterý 28. září 2010

Závod Memoriál Františka Karase










Tak a už to máme za sebou. Naše první závody. Výsledky nevalné, ale zkušenosti veliké. Je to výborná věc, zkusit si před zkouškami závod. V podstatě o nic nejde, ale pravda je, že člověk je tvor soutěživý a doufá, že dopadne ještě lépe, než předpokládá.




Byly jsme 9. z 11 a já vlastně až při závodě zjišťovala některé informace, o kterých jsem měla vědět předem. Například, že aport si tam mám dát už na začátku, aby to pes neviděl. Pak by se nestalo, že pejsek po odpoutání místo chůze u nohy běží pro aport a nám strhnou první bodíky ještě než jsme de fakto začaly -(.Co naplat, že to při cvičení před tím nikdy neudělala. Stále ještě neumíme pořádně volno, ale už se na tom pracuje. Příště také budu přivolávat psa při chůzi k noze, protože tam rozhodně můžu ztratit méně bodů než při předsednutí. Tráva čvachtala po celonočním dešti, ale náš nejlepší cvik bylo dlouhodobé odložení. A to jsem myslela, že to bude nad Bíbčiny síly. No, na dálku jsem na ní vysílala tak výhružné pohledy, že si ani nevšímala cizího aportu a ležela připláclá a jen mě hypnotizovala pohledem. Specální cviky se také bodovaly a tam jsme ztratily bodíky opět za to, že se pes málo vzdaluje na volno/co by jinde člověk za to dal/. Jinak ostatní cviky OK, ale to měli dobře skoro všichni. Rozhodovalo se prostě hlavně na poslušnosti. Máme co cvičit, ale alespoň už vím, do čeho potom o zkouškách půjdu.




Fotky ze závodu jsou na fotogalerii.

Žádné komentáře:

Okomentovat