sobota 18. prosince 2010

Sníh, sníh

Škoda, že jsem s focením na přání ještě jeden den nepočkala. Dnešek by byl ideální. Zima jako na horách a díky mrazu se stromy a keře oblékly do krajky. Vyrazily jsme s Beebee na procházku hned po obědě, abychom užily sluníčka. Potkaly jsme několik běžkařů, protože teď už je tam lesem vyjetá pěkná stopa. Beebee se na nikoho nevrhá ani nikoho nepronásleduje, takže pohoda. Potkaly jsme kamarádku labradorku Jáju, která roste jako z vody a už Beebee přerostla. Beebee se také po delší době proběhla s kámoškou Claris, která s páníčkem cvičí u středočeských záchranářů a tam má chodských kamarádů hned několik. Cestou z lesa jsem zašla na cvičák zaplatit členský příspěvek a tam se slavilo. Kdyby na mne Bíbík nečekala v kotci, určitě bych tam vydržela mnohem déle, ale určitě mě to uchránilo od bolehlavu způsobeného vypitím většího množství šampaňského a svařeného vína.
Beebee už zase vypadá jako docela mohutný pes, tak jsme ji dnes vážili. Má 19 kg, což si myslím je na její nižší výšku akorát. Když si vzpomenu, jak vypadala na podzim bez srsti, naskakují mi pupínky-).
V tomto blogu jsem založila novou stránku pojmenovanou Přání 2010. Známí s pejsky vyrábějí krásné novoročenky a přišlo mi zajímavé je sesbírat. Doufám, že tím neporušuji copyright. Pokud by to někomu vadilo, samozřejmě jeho přání ihned odstraním. Pokud čte tento blog někdo, kdo také vyrábí přání, budu ráda, když přispějete do sbírky.

Žádné komentáře:

Okomentovat