pátek 24. prosince 2010

Vánoce


Dnes je štěňátkům vrhu B Preberry přesně 1,5 roku, protože se narodila o Svatojánské noci. Přejeme bráškům a sestřičce, aby svým páníčkům dělali jen samou radost a doufáme, že se někdy na nějaké akci setkáme.
Říkali jsme si, jak je to prýma, že Beebee chodí kolem ozdobeného stromečku a vůbec si ho nevšímá. Ležela spořádaně pod stolem v kuchyni a mezi tlapkami - čokoládové kolečko i s háčkem.
Děkuji všem majitelů čtyřnohých kamarádů za krásná přání, která nám posíláte. Za každé, které rozšíří naši malou sbírku jsem vděčná a mám z nich velikou radost/pošli Blacku -)/.

Počítadlo mi ukazuje 100 záznamů. Tak mi to krásně vyšlo na Vánoce přesně 100 napsaných povídání.

3 komentáře:

  1. BLACK: Přejeme krásné svátky a super nový rok 2011 !
    Rádi bychom poslali i naši PF
    http://www.rajce.net/f313178153
    ale určitě se takhle nevloží... :-(

    OdpovědětVymazat
  2. kdyžtak je možno se podivat na www.blekoviny.rajce.idnes.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Omlouvám se, že jsem si přání takto vynutila, ale moc se mi líbí. S vaším svolením už je vloženo. Díky.

    OdpovědětVymazat