neděle 3. dubna 2011

Klubová liga

Dnes opět probíhala klubová liga. Šly jsme jen na poslušnost a agility. Aport stále nejde, ale ostatní věci se trošku zlepšily. Stále je problém, aby udržela soustředit pozornost na mě. Když jsme samy na cvičáku a s míčkem , to je jiná, ale takhle... Udělaly jsme to na 50 bodů, což je docela pěkné. Za ten aport bylo bohužel jen 5 a je riziko, pokud se to za tento měsíc nenaučíme, že to slečna vyplivne ode mne tak daleko, že nám ho nebudou počítat. U přivolání všechno hezké, ale pak si k noze sedla křivě, skoro za mne. Nevím, co ji to napadlo, nikdy to neudělala. 7 bodů jsme dostaly za ovladatelnost, protože slečna vytáčela větší oblouky, než zdrávo a trošku spěchala. Jak už jsem psala, potřebovala bych se na place producírovat chvilku před zkouškou, protože Bíba, vždycky jak vyjde na cvičák, tak hrozně spěchá a uklidní se u nohy až po chvilce. Ale jinak jsem byla spokojená- vím, co cvičit a odpoledně bylo bezva užité. Šly jsme potom ještě na procházku a ve 4 hodiny jsme nastoupily na agility. Ve výšce L jsme měly jen jednu soupeřku- ovčandu Viky. Dnes se nám dařilo a v obou rozbězích jsme jí utekly -).

Žádné komentáře:

Okomentovat