čtvrtek 28. dubna 2011

Závody

Rozhodovala jsem se mezi dvěma akcemi o víkendu v květnu. O sranda závodu na Karlštejně jsem dokonce psala přátelům a tak nějak jsem s ním počítala, protože tam bylo minule moc pěkně. Nakonec jsem se rozhodla jinak. Přihlásila jsem nás na první neoficiální agility závody v Jirkově. Přispěly k tomu jedny shlédnuté fotografie. Na našich agi stránkách byly zveřejněny fotky ze závodů v Žebráku. Bylo na nich vidět, jaká tam byla příjemná pohoda a jak kamarádi z cvičáku začínají být prima sehraná parta. A tak se to stalo- abych snad u něčeho nechyběla, ještě ten večer, co zveřejnili fotky, jsem posílala přihlášku.
Dvě akce za víkend opravdu nezvládnu, i když je to zábava. Budu doufat, že Karlštejn něco pěkného zorganizuje na podzim a že budu mít důvod se tam zase zajet podívat.

Žádné komentáře:

Okomentovat