neděle 1. května 2011

Zkoušky ZZO

Povedlo se a ani to nebolelo. Dostaly jsme 49 bodů, což mohlo být lepší, ale zase to nikde nebyla úplná jobovka a v podstatě slušně jsme zvládly všechno. Pořád jsem si říkala, že je to zábava, ale když jsem skončila poslušnost, úplně jsem se klepala. Pan rozhodčí byl příjemný a klidný, ale člověka nezkušeného rozhodí, když pejsek najednou vymyslí nějakou věc, kterou nikdy nedělal.
Už si průběh ani přesně nepamatuji, jak jsem byla v rauši. Přivolání - 8 za volno, protože odběhla, ale nejdřív se držela poblíž
Ovladatelnost - 7 -to jsem se nejdříve divila za co, ale pak jsem si matně vzpomněla, že si jednou někde nechtěla sednout
Sedni, lehni - 9- tam si chybu nepamatuji
Odložení za pochodu- 7- to byla evidentně má chyba, protože odkládám s vodítkem a rozhodčí zavelel odepnout vodítko a položit psa, no a bylo něco jinak a pes zůstal stát a já musela přes rameno houknout znovu lehni
Aport -8- to myslím byl vrchol současných možností, Beebee ho pustila těsně přede mnou a na pokyn zvedla a v sedě držela, už ho dělala i správně, ale ještě to je tak na půl
Odložení- 10- pohoda, ale ty blesky, vždy, když začala stříhat ušima, cože zajímavého se tam někde vzadu děje.
Spec. cviky moc pěkně a v naprosté pohodě, i s košíkem- dobře jsme to nacvičily.

Jsem moc ráda, že to máme, trošku mě mrzí ten jeden bodík do 50, ale jinak celkem vyrovnané a na to, jak byla vykulená z té spousty štěkajících vlčáků v kotcích, to byla dobré. Dokonce se mi moc líbila její dnešní chůze u nohy, protože se mi dařilo udržet její pozornost. Protože Beebee byla dříve taková pomalá a otrávená při obratech, místo příkazů volím veselou intonaci. Pan rozhodčí si všiml a říkal při hodnocení "Vy jste taková veselá, dobře naladěná, i na toho psa se pořád usmíváte..." No a já na to " Když mám veselého psa, nic jiného mi ani nezbývá."
Jinak to bylo fakt dlouhé, protože se dělaly ještě ZM, ZVV1 a ZVV 2 a hlavně stopy to prodlužují. Zase při poslušnosti a obranách bylo na co koukat.

Žádné komentáře:

Okomentovat