sobota 22. října 2011

Odpoledne v Šanově

Kluci potřebovali udělat nějakou práci na chalupě, tak jsem jela s Beebee s nimi. Šly jsme se projít za ves a je tam moc hezky. Potůček, nově udělaný rybník pod lesem, který už se začíná plnit. Jestli ho majitel nechá přístupný, bude to moc pěkné letní koupání pro nás i pro psa. Přece jen, dáváme přednost přírodní "špíně " před chlorovou čistotou.
Problém je na vesnici s volně pobíhajícími psy. To se ve městě nevyskytuje tak často a tak mám vždy obavy, co potkám. Měla jsem v úmyslu dorazit až do další vesnice, ale v dálce mezi poli se na horizontu objevilo něco, co vypadalo jako 2 velcí černí psi. Zaostřovala jsem, ale pána jsem neviděla. Tak nezbylo než změnit směr. Přece jen dva jsou smečka a já si opravdu budu muset koupit ten pepřový sprej. Je skladný a účinný. Psi běželi naším směrem a nakonec jsem je měla na dohled. Nebyli to vlčáci, spíš oříšci, jeden větší a jeden menší než Beebee. A byli opravdu sami. Co já vím, co by udělali.
V domě máme příkré dřevěné schody do podkroví. Beebee zdolávala žebřík na cvičáku, ale na schody nechtěla položit ani tlapku.

Žádné komentáře:

Okomentovat