neděle 23. října 2011

ZOP



Dnes jsem si splnila dlouhodobý úkol a sice vykonat s Beebee zkoušku ZOP. Není tam sice aport, ale je to delší než ZZO- je tam chůze bez vodítka, je tam odložení na 30 kroků, je tam chůze a odložení ve skupině a povely sedni, lehni, vstaň. Potom ještě chůze po nepříjemném povrchu s posazením a přenášení psa s košíkem neznámou osobou- to je podle mne zase jednodušší než skupinka se psem, která se dělá v ZZO.
Beebee je vždy na začátku do všeho moc hr. S tím mám teď problém i na stopách, že strašně moc chce. Snad úplně poprvé se vzorově povedlo volno- byla jsem připravena na psa potichu syknout, aby zůstal stát, protože ze zoufalství jsme učily- ty popoběhneš, zastavíš se a já od tebe odejdu
/ když mi rozhodčí dá čelem vzad, protože jinak popobíháš přede mne a já tě docházím místo, abych šla od tebe-(/ Dala jsem volno a Beebee krásně rychle odběhla do strany a stejně rychle se přiřadila k noze-super 10 bodů-) Při následující chůzi na vodítku z ní byl temperament, který čeká, jak mu každou chvíli spadne na hlavu míček. Takže ano, umíme vlevo v bok prdelku sunu dozadu, ale když jsem natěšenej tajtrdlík, skáču tam po hlavě a přetáčím se ve vzduchu-) Panu rozhodčímu se to sice hrozně líbilo, ale určitě to nebylo úplně přesné- tak 8 bodů.
Bez vodítka už se trochu temperament sklidnil, tak to bylo za 9 bodů.
Při odložení se neustále rozhlížela na všechny strany, tak jsem se mračila a metala očima blesky. Zabralo to a slečna zůstala ležet- 10 bodů.
Ve skupině už cvičila výborně, odložení rovné, super, pejska čekala pěkně na povel- no prostě potom už jsme shrábly jen samé 10.
Suma sumárum máme 97 bodů a zkoušku výborně. Mám opravdu obrovskou radost.

1 komentář:

  1. Holky šikulky!
    U nás žádný cvičák nemáme, jeden je v Letňanech - ale tam cvičí hlavně obrany a vlčáky...to není nic pro nás. Bohužel něco odlehčeného (agility) neeee...A taky bych na to těžko hledala čas. Chodím z práce kolem 1/2 6, o víkendech doháním domácnost a velké procházky, a taky docela často jsme mimo. Tož si musíme vystačit coby pole neorané :-(

    OdpovědětVymazat