sobota 14. dubna 2012

Oficiální závody Plzeň Křimice

Ve čtvrt na sedm ráno jsem společně s naším trenérem agility Frantou vyrazili do Křimic. Franta byl moc hodný, že ochotně se mnou jel místo mé mamky, která nemohla. Byl to opravdu dlouhý den, takže bylo fajn, že jsem tam nebyla sama.
Chvílemi sice foukal studený vítr, ale slunce svítilo celý den, tak jsme si spálili obličej.Oba běhy jsme se sice diskvalifikovaly, ale běhy to byly docela pěkné. U jumpingu jsem zaváhala u jedné skočky, jestli jdu správně a Beebee mi skočila zpět. V agility jsem asi pozdě začala volat- no prostě Beebee vběhla do tunelu místo na áčko. Vždy jsme běžely první, protože jsem byla první v abecedě. No, nevím, jestli je to výhoda.Trému jsem měla, pořád se hrozně bojím, že se v parkuru ztratím. Když já mám jistotu, pes běží moc hezky. Sice ne nejrychleji, ale spolehlivě.
Na zkoušce jsme byly první a máme tak první postupové V- výborný a zlatou medaili.Čekali jsme tam kvůli ní asi další dvě hodiny do půl šesté.
Ještě jsem se chtěla zmínit, že Lenka Ř měla pravdu, když mě varovala, že látková bouda má moc sítí, které nejdou zakrýt. Když mně se holt líbila barva... Dnes to dopadlo tak, že jsem doma nechala velký hadr na zakrytí a že se mi Beebee nepodařilo uhlídat a mám síťovinu na dvou místech rozpáranou. Zkusím to dát k sedláři, že by tam našil látku.

Žádné komentáře:

Okomentovat