pátek 20. dubna 2012

Stopy

Na procházce jsme potkaly Chunky s paničkou a že prý jdou trénovat stopy. Tak jsme se přidaly, abychom to po dlouhé době zase zkusily.Vyfasovala jsem půjčené dva předměty a tvrdý sýr a našlápla jsem jeden lom. Sýr jsem začala dávat zřídka až tak 30m od začátku a do lomu vůbec. Pak jsme se šly projít a asi po půl hodině jsme přišly zpět.
Protože jsem neměla dlouhé vodítko, rozhodla jsem se, že Bíbu prostě vypustím jen tak. Romanka se rozloučila s předměty a obě jsme měly radost, že nepokládáme mobil nebo peněženku-).Bíba se chytla a šla po stopě, požírala sýr, k předmětu čuchla -ten se sežrat nedal- a šla dál.Tak jsme si vysvětlily, jak to má vypadat a šla dál. Vystřihla perfektní ostrý lom a po pár metrech jí vítr donesl vůni sýru, který přešla a který ležel ještě před lomem. Tak se pěkně vrátila, sýr sežrala, chvilku hledala, našla pokračování stopy a k závěrečnému předmětu zase jen čuchla.
Závěr: Mám velkou radost, že jsem Romance mohla vrátit oba předměty.První část stopy byla pěkná, lom se vydařil. Rozhodla jsem se, že Bíba je dostatečně nadšená stopou /vždy mě táhne, že se nedá udržet/ a že prokrmovat nebudu. Ani po předmětech. Dostane slovní pochvalu a odměnu až na konci. Musíme zase hodně trénovat zaléhávání předmětů i bez stopy.

Žádné komentáře:

Okomentovat