sobota 28. dubna 2012

Po dvou letech stejný výlet

Před dvěma lety 18.4. jsme absolvovaly s Beebee skoro stejný výlet, o něco kratší. Tenkrát jsem šla sama s Beebee, které bylo devět měsíců. Potom jsem si nadávala, jak jsem nerozumná - doma jsem neřekla přesně, kam jedu, protože jsem se rozhodla až cestou, na celé trase jsem nepotkala ani nohu a ještě tam není signál. To byl ten výlet, jak Bíba spadla hlavou pod vodu a já se kvůli ní namočila. Ještě, že se nestalo nic horšího, protože tam bych se pomoci asi jen tak nedočkala.
Letos jsem se poučila a vzala jsem s sebou ještě taky mojí maminku, jako doprovod. Bylo mnohem tepleji, než minule, takže jsem všechny brody procházela v sandálech. K Berounce jsme stejně opět nedošly, protože už bylo dost hodin a musely jsme se otočit zpět. Už nám chyběly tak dva kilometry. Je tam krásně, ale bohužel se musí jít stejnou cestou zase zpět, i když ten cíl, kam se má dojít je hospoda U rozvědčíka, známá z knížek Oty Pavla - takže  lákavé místo-))

1 komentář:

  1. Hezký výlet...já jsem už 3 neděle vyřazená, páč mě stále bolí koleno (nějak to nemůžu rozchodit..). Chtěla jsem jít s "Hejbni kostrou" Štěchovice (13 km). No, vzdala jsem to předem, a jela jsem k rodičům. Tam jsem se potkala i s bráchou - zase hlídal dceři retrívřici. A prý :pojďte s námi, k prima lesnímu jezírku, je to tak 5 km tam (a 5 zpátky..). Riskla jsem to, nakonec ušla celou trasu (co mi taky zbývalo, v lese..). Koleno bolí fest. To jsem mohla jít ty Štěchovice :-) :-) :-)

    OdpovědětVymazat