neděle 13. května 2012

Rakovnické hopsání

Po dlouhé době příprav proběhl včera druhý ročník rakovnického hopsání. V pořadí již třetí závody, které jsme připravili. Hlavní, lví podíl na přípravě měla naše "ředitelka" Romanka, která měla promyšlené snad úplně všechno. Také to organizačně výborně zvládla a s pomocí všech členů, proběhly závody snad ke spokojenosti všech účastníků. Velmi dobře zásobená kantýna a pěkné ceny sklidily pochvalu. Počasí se také nakonec umoudřilo, nepršelo a chladno pejskům spíš svědčilo.
Co se mě týče, v poledne jsem měla fakt krizi. Vstávala jsem po páté a ta dopolední zima byla pro mě dost nepříjemná. V poledne se mi zdálo o horké vaně a teplé posteli. Naštěstí se udělalo tepleji a krize přešla. Taky jsme nic tentokrát nevyběhly, protože jsme se v obou bězích diskvalifikovaly. Pro mě je znát, že pokročilý parkur je těžší a já mám problém si ho zapamatovat- jediná věc, kterou řeším je potom, kam běžet.Tentokrát jsem si ho pamatovala dobře a stejně, když pes vyběhl z tunelu, najednou jsem zazmatkovala a poslala ji na jinou skočku. Prostě, chtělo by to chladnější hlavu a větší rozvahu./Ale tu já nemám ani mimo parkur, tak to bude se mnou těžké./
 Jinak první běh Beebee běžela i rychle i pozorně, takže jsem jí to opravdu já zkazila asi 3 skočky před cílem. Jestli podvědomě ztrácím soustředění, jak se blížím ke konci? Druhý běh tedy svým nadšením zkazila Bíba. /Jasně, že zase já- měla jsem holt běžet na druhou ruku/ Fakt jsem netušila, že na áčko se bude hrnout tak vehementně, že moje řvaní "ke mně" ji nezastaví. Ještě byl na trati jeden chyták a z toho taky nešla odvolat - trošku do toho vlítla jak neřízená střela. Prostě o co já byla v druhém běhu klidnější, o to můj pes byl  nadšenější si to všechno přeskákat.
http://momonka1.rajce.idnes.cz/II._Rakovnicke_hopsani

Žádné komentáře:

Okomentovat