sobota 5. května 2012

Agility Beroun

Konečně pořádná společná akce.Vyrazili jsme do Berouna a i s podporou rodinných příslušníků nás bylo, myslím 12. Psů závodilo 10. Jedinou nevýhodou berounského cvičáku je, že je trochu do kopce. Jinak prostředí bezvadné. Velký prostor, obklopený vysokými stromy a elektřina na místě. Za cvičákem krásná příroda na venčení a procházky, ze cvičáku perfektní výhled na Beroun a protější kopce. Počasí pěkné, jen odpoledne se zdálo, že nás chytí bouřka, ale po několika zahřměních a krátkém dešti, se stáhla nad řeku.


Vzhledem k mým sice skromným pokusům na oficiálních závodech, ale přece jen pokusům, jsem se musela přihlásit do závodníků. První běh se moc nepovedl, protože jsem nějak předpokládala, že je nás víc a byla jsem zaskočená, že jdu na řadu. Bylo to celé takové rozhozené a vynechala jsem skočku. Druhý běh už jsem hlídala, ale stejně už na startu to bylo takové divné, protože Beebee se tam před startem hrozně začuchávala a taky vyběhla moc rychle a oběhla mě ze špatné strany. Pak jsem se chytla, ale v půlce jsem zase já měla krátké zaváhání u jedné skočky. Moment mi trvalo se zorientovat. Chybu jsme bohužel udělaly na poslední skočce. Vůbec mě nenapadlo, že když je skočka vyosená, že jí pes mine. Nezkušenost na těchto závodních parkurech se projevuje jednak tím, že mám problém si bezpečně zapamatovat složitější části a hlavně tím, že neumím správně zareagovat, když nastane nějaký problém. Místo, abych se uklidnila, tak bez rozmyslu všechno řeším honem a je to horší než lepší. Jinak Beebee na parkurech fungovala pěkně a běžela docela i rychle a hlavně nechala se uvolat, což jsem vzhledem ke svému blbému navádění potřebovala využít dost často.
Zbytek skupiny byl úspěšný. Přivezli jsme  1. místo v S závodnících, 1.místo v M pokročilých a 2 místo v M začátečnících.
http://momonka1.rajce.idnes.cz/2._Berounske_neoficialni_zavody/

Žádné komentáře:

Okomentovat