neděle 17. června 2012

Agility Zwoenitz 2. den

Mohli jsme si dovolit vyjet o trochu později, protože cestu už známe. Trvá to tam dvě hodiny jízdy. V agility běhu jsme nasbíraly dvě chyby. Škoda, kdyby se zadařilo, mohly jsme mít další výbornou do postupové sbírky. Nemá to ale být, sama vidím, že jsme ještě málo vyběhané a já mám problém řešit neplánované situace, jsem zbrklá a ještě nedokážu rozpoznat všechny obtíže postaveného parkuru. Hned první skočku Bíbí shodila, protože vyběhla brzy a odrážela se prakticky z místa. No a když mluvím o pro mě neodhadnutelných  chytácích - tři skoro rovné skočky za sebou způsobily, že Bíbí byla u slalomu dříve jak já. Naběhla dobře a možná, kdybych pořád volala slalom, tak by i pokračovala, protože jsem to ale neudělala, koukla, kde že za ní nejsem a vypadla. Musely jsme naběhnout znovu.
U jumpingu už o nic nešlo, takže jsem si řekla, že to nechám volněji a nebudu všechno uplně obíhat. Na startu Bíbí zase vyběhla brzy a pak jsem jí málem chybně odvolala z tunelu, kam měla běžet. Naštěstí už byla rozběhlá a správně do něho vběhla. Že je to správně jsem si uvědomila v okamžiku, kdy tam vběhla. Dvakrát naplánované čelo nešlo stihnout, ale docela se to podařilo vyřešit. Na slalom jsem Bíbí musela vyslat a za zády jí přeběhnout na druhou stranu. Sice se tam zatočila, ale chyba to nebyla a běh byl nakonec čistý. Pomalejší čas nás posunul na 3. místo. Takže suma sumárum ze 4 běhů- jedno páté a 3 třetí místa. Byla to zajímavá zkušenost a moc se nám tam líbilo.

Žádné komentáře:

Okomentovat