sobota 2. června 2012

Klubová liga 2

Moc jsem to dnes nestíhala, ale šla jsem na vycházku kolem cvičáku. Tak jsem se zastavila a liga zrovna končila. Ještě jsme se stihly připojit. Dnes to ale bylo horší než minule. Možná jsem do toho skočila moc rovnýma nohama. Při chůzi u nohy nebyla slečna úplně soustředěná, měla tendenci si čuchat. Pak se to srovnalo a obraty a odložení za chůze pěkně. Aport mi upustila na špičky a to ještě cestou na cvičák ho udělala ukázkově. No a nejhůř jsme dopadly tentokrát s odložením. Slečna si stoupla už při mém odcházení od ní, takže jsem nestihla ani vyslat zlý pohled a blesky. A to jsme včera cvičily odložení, kde se schovávám, aby to nějak dala na ZPU1 na podzim. Suma sumárum 85 bodů. Paní rozhodčí byla laskavá, protože s tou 10 za odložení by to bylo zase pěkných 95. Máme se stále obě co se učit, se učit... a to mě baví.
Zítra je klubová liga v agility, ale nepůjdeme, protože v pokročilých L tam nebudeme mít soupeře.

Žádné komentáře:

Okomentovat