pátek 22. ledna 2010

Krmení

Tak se mi zdá, že v posledních článcích je to spíše na vážnější notu. Dnes se chci zastavit u krmení. Právě jsem pročetla spousty příspěvků na choďáckém foru a moc moudrá nejsem. Od začátku krmím Pro Plan. Měla jsem dojem, že varianta puppy large - athletic podle složení i ceny, je to nejlepší, nebo řekněme hodně dobré, co Beebee mohu dát. Řešila jsem, jestli mám kupovat large breed, když jsme hraniční velikost, ale nakonec jsem se rozhodla takto. Přidávám různé věci, Beebee žere všechno. Dávku dávám nižší, protože odpoledne venku za odměnu toho spoliká dost. Nosila jsem tvaroh - ten se nehodí, protože se maže, ráda dávám kousky tvrdého sýra- musím koupit tučnější, aby nebyl tak slaný, ale stejně to s tou solí nechci přehánět, zkoušela jsem různé sušenky, aby nebyly kalorické- to ale pes musí moc kousat, teď se mi dostaly do ruky Puffins. Je to normální krmivo, složení dobré, jsou to nafouklé polštářky, tak se dobře koušou. Takže to teď nosím ven a někdy sýr. Nevím, ale teď se mi zdá, že srst byla lesklejší. Jde mi o to, že pokud Pro Plan není přesně to, jak se tváří, je škoda vyhazovat zbytečně peníze, když by stejná kvalita byla levněji, nebo za stejnou cenu lepší kvalita. Jak už jsem napsala, z toho, co uvádějí jako složení mi přišlo, že je tam vše, co by mělo, včetně ochrany kloubů. Proto mě překvapilo, že se o něm psalo někde s despektem /nemusel to být ale právě tento výrobek/.
Teď bych požádala o spolupráci čtenáře tohoto blogu, pokud nějací jsou. Napište, prosím pokud krmíte granulemi, jaké máte zkušenosti a co používáte jako odměnu při výcviku. Předem děkuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat