sobota 14. května 2011

Louny










foto Barbora Koníčková







http://www.youtube.com/watch?v=DTe44B6nyD4


http://www.youtube.com/watch?v=xc_t-3R_0u4






Dnes jsme absolvovaly s Beebee naše druhé neoficiální závody v Lounech. Počasí výborně vyšlo, protože nebylo horko a nepršelo. Na podporu útulku se sjelo opravdu hodně závodníků a tak přestože naše výsledky byly lepší než minule, na bedně jsme tentokrát o chlup nestály. V kategorii začátečníci LA bylo 15 závodníků. V jumpingu 6 startujících mělo čisté běhy a my mezi nimi. Skončily jsme na krásném, i když trošku hloupém 4. místě. V agility běželo čistě pět soutěžících a my opět mezi nimi. Tentokrát jsem měla pocit, že běžím i dost rychle - bylo to dost - opět na čtvrté místo.
Mám velikou radost, jak pěkně to proběhlo a jak Beebee bezvadně reagovala. Oba běhy jsem se pořád bála, že ztratím cestu jako minule, ale tentokrát jsem si už pamatovala dobře. Také jsem před během už na parkur nekoukala, protože to se mi minule vymstilo. Zvládly jsme také dobře otočky na druhou ruku a Beebee nevběhla nikam, kam neměla. Když jsem pak viděla, jací zkušení agiliťáci se umístili před námi a také za námi, říkala jsem si, že čtvrté místo v té konkurenci je super.

Žádné komentáře:

Okomentovat