neděle 8. května 2011

Nikdy neříkej nikdy








Ano, ještě si pamatuji, jak jsem tu rozumovala, že poslušnost na závodech se psem dělat můžu, ale agility ne, protože je to o nervy. Takže jsme se přihlásily do Jirkova. Vyjela celá agiliťácká parta a počasí bylo tak akorát. Cvičák moc hezký - u vody a pod velkými stromy. V naší kategorii začátečníci L běhalo 6 psů. V agility jsme v běhu měly 2 chyby a šlo to moc pěkně. Na konci jsem zjistila, že jsme druhé a dostaly jsme medaili. Jumping Bíbík skákala bezva, až do chvíle, kdy jsme vyběhly z tunelu a já najednou vůbec netušila, kde jsme. Měly jsme sice jen jednu chybu, jak jsem jí navedla na špatnou překážku, ale delší čas, jak jsem se tam pěkně zamotala. Bíbík běhala přesně a radostně a reaguje na každé mé zaváhání, vždy ke konci to trošku drhne, asi se nám snižuje koncentrace. I přes to všechno jsme získaly na svých prvních závodech celkově úžasné 3 . místo za běh v kategorii Začátečníci LA.
Nakonec štěně Barney vyhrál první místo v běhu agility a kamarádka bíglice Frida byla v jumpingu M první a celkově také 3. jako my. Všichni jsme měli velikou radost a fotografie a video budou.





Žádné komentáře:

Okomentovat